13 Mayıs, 2005

Başıma Gelenler..


Hiç sormayın başıma gelenleri. Dün akşam üstü tam işyerini kapatma sıraları, sitemi düzenlerken bi kod silmişim. Bide kaydedip çıktım kazara. Baktım ki site allak bullak. Napacam ben şimdi dedim. kendi kendime bişeyler denedim. Yok düzelmiyo!. Sonra Saadet hanıma ( fiyonk ) danıştım. Beraber Aldığımız kararla sitenin alt yapısını değiştirdik. Sorun düzeldi o zaman. Bu seferde fiskosun yapılışını anlattığım kısmın yarısı gitti. onuda sabah farkettim ve dün akşamda bu günde sırf sitemi kötü, bozuk bi halde bırakmıyayım diye kısıtlı zamanlarda bişeyler yapmaya çalıştım. Umarım bu halinide beğenirsiniz. Bu gün bi programa davetliyim ( geçen hafta provası olan program ). Yorumlarınızı yarın yanıtlayacağım. Sevgiler......

12 yorum:

Meral dedi ki...

Nazlı
Bence bu haliyle çok daha güzel olmuş siten

Serra dedi ki...

Ben de sevdim, daha aydinlik gorunuyor. :))

Anonymous dedi ki...

bu haliylede güzel olmuş.saadetçiğim zaten kurtarıcımız.bıktırdım onu ama ilk gözağrım.onu gerçekten çok seviyorum.umarım bir gün tanışırız.gerçi hepimiz tanışsak ne güzel olur değil mi?nsevil

NALAN KAPLAN dedi ki...

Bencede Nazlıcım gayet güzel olmuş,hiç sıkma canını aslında bende bugün tek tek inceledim diğer örnek sayfaları acaba sayfamı değiştirsemmi diye ama karar veremedim sonunda,şimdilik dursun bakalım...

Nazlı dedi ki...

Sağolun arkadaşlar. Önceki halne çok alışmışım bi garip oldum ama napalım. beğenmenize sevindim. Evet umarım birgün hepimiz birbirimizle aynı ortamda tanışırız. aslında neden olmasın... serra türkiyeye geldiğinde bu konuyu bi düşünelim.nalan değişiklik güzel bişe şimdilik dursun diyosan tamam ama sonra dene...

c_elci dedi ki...

bende çok beğendim!
umarım uğurlu gelir :))

Saadet te olmasa ne yapacaktım bende bilmiyorum... yukarıda nsevil yazmış hakikaten katılmamak mümkün değil baştan sona kadar yorumuna katılıyorum nagihan:)

Serra dedi ki...

Ben 8 Haziran da oradayim ama bu senem biraz yogun gececek, dugun icin geliyoruz da. Eger hepiniz Istanbul'daysaniz 19 Hazirandan once olabilir benim icin. Eger ayarlayamazsak, ben obur seneye de gelecegim insallah, hatta belki yilbasinda da olabilir, o zaman gorusuruz. Bekliyorum cevabinizi.

nsevil dedi ki...

çok isterim hepinizle tanışmayı.istanbulda olsaydım şimdiye kadar çoktan tanışmak için toparlardım sizi.İnşallah zaman yaklaştıkça birşeyler planlarız.bebekkokusunun buluşmalarına bile katılmayı öyle çok arzu ettim ki.inşallah olur.ben istanbula geldiğimde bakırköy-şirinevler-halkalı toplu konutlar civarında oluyorum.sizler nerelerdesiniz.

Serra dedi ki...

Ben Mecidiyekoy civarinda oluyorum ama arada kayinvaldemlere, Beylikduzu'ne de gidiyorum. Beylikduzu tarafina gittigim bir gune denk getirebiliriz isterseniz. Nazli da b ildigim kadariyla Fatih tarafindaydi, di mi?

Nazlı dedi ki...

ewet fatih. ama güneşli ( mahmutbey bağcıar cıvarı ) de daha çok bulunuyorum. çatalcada yazlığımız var. hafta sonları gidiytoruz. mecidiyeköy cıvarına yakın da annemler var. beşiktaşta. ben istanbulun ( karşı yaka hariç ) her yerinde oluyorum hafta boyunca :))) bişeyler planlamalı...

nsevil dedi ki...

keşke buluşmayı sağlıyabilsek.ortada bir yer buluruz elbet.Bakırköy veya taksim..
bildiğim kadarıyla saadet leventteydi.

saadet dedi ki...

evet arkadaşlar ya çok iyi olur. serra'nın dediği gibi 19 hazirandan önce buluşsak. tabi tatile gitmeyecekseniz. ben buralarda olacağım gibi görünüyor. nagihan sende abine gelsen, nazlı zaten burada. ama diğer arkadaşların nerede olduklarını bilmiyorum. bakalım eğer üzerinde durursak başarabiliriz bu işi.