02 Haziran, 2005

Tülbent Oyalarım


Örümcek

Bu örneğe örümcek dedim. Çünkü örümcek çekilerek yapılıyor. Örümcek yapıp tam dibe batıyoruz ( örümcekleri çok sık -ara vermeden- batıyoruz ) sonra o örümceğin bir ipini çekiyoruz. Böylelikle bitirip ikinci sıraya geçiyoruz. İkinci sıra basit dolgu...



Örneğe yakından bakalım.

Çiçekli Mekik Oyası

Mekik hakkında en ufak bir bilgim yok. Bir bilen varsa lütfen anlatsın, merak ettiğim bi teknik.



Örneğin yakından duruşu..

Sepet

Bu örnekte iki sırada oluşuyor. Bence çok kibar bir örnek.



Sepete yakından bakalım.

Sade Mekik Oyası

Bu mekiğin en basit türü. Neler var neler. Kayrola takıımı bile varmış. Henüz ben görmedim ama, duydum.



Yakından bakalım

9 yorum:

saadet dedi ki...

nazlı 3. oyadan bende de var. hatta benim mutfak takımımın kenar oyasıda buna çok benziyor.

nsevil dedi ki...

hepsi çok güzel.güle güle kullan..

Serra dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel, ben rengini de cok sevdim. Gule gule kullan nazli.

Anonymous dedi ki...

ÇOK GÜZEL AMA HERKESTE BULUNAN ÖRNEKLER DEĞİŞİKLİK YAPILMASI TARAFTARIYIM...

Anonymous dedi ki...

YAZMALAR HEP AYNI RENK RENK GÜZEL AMA KİM HEP AYNI RENK ÖRTMEK İSTERKİ DAHA ÇOK MODA RENKLER TERCİH EDİLMELİ. GÜLEREK KULLAN..

Anonymous dedi ki...

BEN SİZE Bİ SANDIK ÖRTÜSÜ RESMİ GÖNDERİYİM DE DANTEL NASIL OLURMUŞ GÖRÜN. SENİNKİLERDE GÜZEL AMA BİLİNDİK ÖRNEKLER. GÜLE GÜLE KULLAN CANIM

Nazlı dedi ki...

mutlaka bekliyoruz örtünüzü yanlız resmini değil kendini....
ewet ne yazıkki bilindik örnekler eğer takip ettiyseniz anlarsınız bunlar benim çeyizim 9- 10 senelik şeyler, o zamanlar az raslanır şeylerdi belki napalım şimdi herkeste olması normal. yeni şeyler yapma gayreti içerisindeyim. belki fazla zaman alacak ama zamanla sitede yayınlayacağım. sağlıklı günler, saygılar.....

Anonymous dedi ki...

Siteniz guzel ancak eklediginiz saat yuzunden cok yavas aciliyor. Internet ortaminda biliyorsunuz insan sabirsiz olabiliyor. Ve sitenizin guzel icerigini kacirmak istemeyiz. Ufak bir oneri sadece.. Sevgilerle.

seda dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinizesağlık ama biraz daha geliştirilebilir