14 Temmuz, 2005

Selam...


Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...

RENGARENK DANTEL ARTIK YENİ ADRESİNDE.......

...::: www.rengarenkdantel.blogspot.com :::...


TIKLA


Çok severek uğraştığım sitemde bir türlü aksilikler peşimi bırakmadı. O nedenle bende yeni bir adres aldım ( Uzun süre ortalarda gözükemedim çünkü yeni adresimi hazırlamakla meşkuldüm. Ayrıca bi kaç günde rahatsızlıklarım sebebi ile daha bi hayli geciktim. Affınıza sığınıyorum... ) Evet, ne diyorduk? Ha! Başlık değişmedi ama adres birazcık değişti. Bana link veren arkadaşlarıma rica ettim, adresteki değişikliği ayarlamaları için. Burda da ayrıca belirtmek istedim. Bu adreste yayınlananları "Mini arşiv" adı altında yayınlıyorum yeni adresimde, ne de olsa ilk göz ağrım burası... Farklı katagorilerde var azda olsa.. Sizi oraya davet ediyor yorumlarınızı bekliyorum.

14 yorum:

MUNEV dedi ki...

HOSGELDIN NAZLI GECMIS OLSUN DEVAMLI SITENI ZIYARET ETTIM MERAK ETMISTIM NEYSE GECMIS OLSUN YENI SITENDE HAYIRLI OLSUN.SEVGIYLE VE SAGLIKLA KAL...

pınar dedi ki...

nazlı yani blogun hayırlı olsun. çok cici bir blog olmuş.

FIREFLY dedi ki...

Merhaba , çin iğnesi nakışlarınız süper olmuş.Acayip sabır isteyen bir iş bana göre , ellerinize sağlık.

aslı karakaş dedi ki...

benim derdim çin iğnesi değil yapmayı da bilmiyorum zaten.fotoğraflar bölümündeki dedenizin evine bayıldım.insan gidip orada yaşamak istiyor.köy çocukları olarak bizim neslimiz yakında tükenecek.kent çocukları ise köyün o büyülü havasını maalesef bilemeyecekler.o fotoğraf beni, özlemle doldurdu.fotoğrafa bakarken o evin içine girip orada kalmak istedim.unutmaya yüz tutmuş güzellikleri hatırladım beyin arşivimde.sağolasın!!

nurdan dedi ki...

merhaba;aranıza yeni katıldım.sizlerle en kısa zzamanda yaptığım işleri paylarmak istiyorum.görüşmek dileğiyle

Sevgisepeti dedi ki...

Kimeydi bu sitem

Kimeydi bu naz

Kimse anlamadı

Kimse dinlemedi

Onu.

Oysa o

Herkesten bambaşkaydı


Sevgililer günün kutlu olsun arkadaşım!

Anonymous dedi ki...

minik arşiv çok güzel. hele o video süper.o videodan birdaha istiyorum

Anonymous dedi ki...

merhaba nazlı hanım
bloğunuzu beğenerek izliyorum
dikişle ilgili bilgi vermenizde ayrıca güzel.iki küçük kızım var onlar için dikebileceğim neler olabilir benim emeğim olsun istiyorum yardımcı olurmusunuz başarılarınızın devamını dilerim Sabure

nazlı ( rengarenk ) dedi ki...

Sabure hanım beğenmenize çok sevindim bloğu. kızlarınızı allah bağışlasın, kız olunca alternatif daha geniş oluyo, elbise dikeriz mesela onlara. dikişte bende çok acemiyim dergi alıp hazır kalıpla çalışıyorum. kalıp nasıl çıkartılır diye bilgi vereyim yapıp aşamalarında sonrada resim resim dikilişini yayınlayayım. umarım yardımcı olurum... birazcık zaman alabilir, fotoğraf makinem şu sıra bende değil. ama gelince çalışmalara başlayacağım hemen...

Anonymous dedi ki...

geçmiş olsun diyorum öncelikle.ilginiz için de teşekkür ederim.Dikişle ilgili eklemelerinizi merakla bekliyorum.Güzel çalışmalarımızda buluşmak dileğiyle.Sabure

nazlı ( rengarenk ) dedi ki...

teşekkür ederim sabure hanım yine bekleriz...

Hobi Vakti dedi ki...

Merhaba,

Farklı alanlardan hobiseverleri bir araya toplamayı amaçlayan HobiVakti.Com açıldı. Siz de kendi hobi örneklerinizi Hobi Vakti'nde yayınlayarak başkalarıyla paylaşabilirsiniz.

Saygılar,

www.hobivakti.com

Hobi Vakti dedi ki...

Merhaba,

Farklı alanlardan hobiseverleri bir araya toplamayı amaçlayan HobiVakti.Com açıldı.
Siz de kendi hobi örneklerinizi Hobi Vakti'nde yayınlayarak başkalarıyla paylaşabilirsiniz.

Saygılar,

Cida Crochêt dedi ki...

OLÁ MENINA...
VIM DSEJAR A VOCÊ E AOS SEUS UM FELIZ ANO NOVO
É MUITO BOM TER VOCÊ COMIGO
FELICIDADE E MUITAS ALEGRIAS
HTTP://TIACIDACROCHE.BLOGSPOT.COM
TE AMO { I LOVE YOU }